Skip to main content


Eclipse Community Forums
Forum Search:

Search      Help    Register    Login    Home
Home » General (non-technical) » Polish users » Kreator projektu na platformę Android
Kreator projektu na platformę Android [message #1693436] Fri, 24 April 2015 08:47 Go to next message
GRZEGORZ G280BALA is currently offline GRZEGORZ G280BALAFriend
Messages: 1
Registered: April 2015
Junior Member
Witam serdecznie!
Jako, że to mój pierwszy post na forum, to napiszę kilka słów o sobie. Mam 35 latek i pochodzę z Katowic, a mieszkam obecnie w Hamburgu. Nie jestem programistą Very Happy, Prowadzę małą firmę budowlaną, a w wolnym czasie (którego nie mam Wink), tworzę artystycznie.
Ostatnio dorwałem książkę, która mnie zaciekawiła: Tworzenie gier na platformę Android 4, pana J.F. DiMarzio i tak sobie pomyślałem, że może będę mógł krok po kroku, tak jak w książce jest opisane, zapoznać się z tworzeniem rozrywkowych aplikacji na Androida. Niestety utknąłem mniej więcej na stronie 38 - 39 gdzie rozpoczyna się pracę z Eclipse. Muszę nadmienić, że upłynęło trochę czasu, zanim udało mi się zainstalować wszystkie wspomniane w publikacji narzędzia w taki sposób, żeby nie wyświetlały się żadne komunikaty o błędach. Niestety, nie jestem w stanie rozpocząć pracy z Eclipse gdyż nie mogę odnaleźć ikonki wspomnianej w książce, a mianowicie:
Kreator projektu na platformę Android. Czy możecie mnie, koledzy, wspomóc swoją wiedzą i pożecie rozwiązać mi ten problem? Mój Eclipse to:

Version: Luna Service Release 2 (4.4.2)
Build id: 20150219-0600
Re: Kreator projektu na platformę Android [message #1693538 is a reply to message #1693436] Fri, 24 April 2015 21:12 Go to previous messageGo to next message
Tomasz Zarna is currently offline Tomasz ZarnaFriend
Messages: 172
Registered: July 2009
Senior Member