Skip to main content

Home
Home » General (non-technical) » Polish users » Kreator projektu na platformę Android
Kreator projektu na platformę Android [message #1693436] Fri, 24 April 2015 04:47 Go to next message
Eclipse UserFriend
Witam serdecznie!
Jako, że to mój pierwszy post na forum, to napiszę kilka słów o sobie. Mam 35 latek i pochodzę z Katowic, a mieszkam obecnie w Hamburgu. Nie jestem programistą Very Happy, Prowadzę małą firmę budowlaną, a w wolnym czasie (którego nie mam Wink), tworzę artystycznie.
Ostatnio dorwałem książkę, która mnie zaciekawiła: Tworzenie gier na platformę Android 4, pana J.F. DiMarzio i tak sobie pomyślałem, że może będę mógł krok po kroku, tak jak w książce jest opisane, zapoznać się z tworzeniem rozrywkowych aplikacji na Androida. Niestety utknąłem mniej więcej na stronie 38 - 39 gdzie rozpoczyna się pracę z Eclipse. Muszę nadmienić, że upłynęło trochę czasu, zanim udało mi się zainstalować wszystkie wspomniane w publikacji narzędzia w taki sposób, żeby nie wyświetlały się żadne komunikaty o błędach. Niestety, nie jestem w stanie rozpocząć pracy z Eclipse gdyż nie mogę odnaleźć ikonki wspomnianej w książce, a mianowicie:
Kreator projektu na platformę Android. Czy możecie mnie, koledzy, wspomóc swoją wiedzą i pożecie rozwiązać mi ten problem? Mój Eclipse to:

Version: Luna Service Release 2 (4.4.2)
Build id: 20150219-0600
Re: Kreator projektu na platformę Android [message #1693538 is a reply to message #1693436] Fri, 24 April 2015 17:12 Go to previous messageGo to next message
Eclipse UserFriend
Wygląda na to, ża ADT (plugin do Eclipse) zostało zastąpione przez Android Studio (na IntelliJ). Nawet nie zauważyłem kiedy to się stało. Anyway, rzuć okiem tutaj: http://developer.android.com/sdk/installing/installing-adt.html

A najlepiej to poszukaj czegoś na Youtube, poważnie.

Powodzenia
T
Re: Kreator projektu na platformę Android [message #1838884 is a reply to message #1693538] Sun, 07 March 2021 21:46 Go to previous message